Filtru căutare: Sibiu

INDUSTRIAL SOFTWARE SRL

Adresa

Piata Unirii, 4

header image

Customer Relationship Management

...

Implementarea soluţiei Microsoft Dynamics CRM vă ajută să reduceţi costurile şi să creşteţi productivitatea prin organizarea şi automatizarea proceselor de business specifice activităţii de vânzare, obţinând totodată un grad sporit de mulţumire şi fidelizare a clienţilor.

Menit să optimizeze întreaga activitate de relaţii cu clienţii, soluţia Microsoft Dynamics CRM acţionează asupra celor trei arii principale:

  • Vânzări: managementul lead-urilor, managementul oportunităţilor, definire procese de vânzare, catalog de produse, planificare vânzări, urmărire/analiză performanţă în vânzări etc.
  • Marketing: campanii de marketing, segmentare, definire liste de campanii, planificare campanie cu bugete, activităţi şi metrici, execuţie campanii, analiză rezultate etc.
  • Customer care: activităţile de service, gestionarea activităţii de tip helpdesk, definire calendar de lucru in echipă, primire şi rezolvare incidente pe baza de workflow-uri prestabilite, utilizare şi completare knowledge base, management de contracte, folosire liste de articole în rezolvarea cazurilor etc.

Cu ajutorul consultanţilor şi programatorilor noştri, puteţi extinde acum beneficiile şi modul de lucru facil specifice managementului relaţiilor cu clienţii asupra tuturor relaţiilor de business prin intermediul modulelor specifice dezvoltate pe platforma Extended CRM (xCRM) a soluţiei Microsoft Dynamics CRM.

Modulul de SFA (Sales Force Automation) dezvoltat pe platforma Microsoft Dynamics CRM permite accesarea şi prelucrarea datelor din sistemul CRM direct de pe dispozitive mobile sau smartphone-uri, în timp real.

Aflaţi mai multe de la consultanţii noştri! Inregistraţi-vă acum pentru o  demonstraţie live!